ارائه برنامه ی جدید اجاره ماشین پارسی رنت
نوشته شده توسط : سفرآلامو

ارائه برنامه ی جدید اجاره ماشین پارسی رنت

ارائه برنامه ی جدید اجاره ماشین پارسی رنت ، یک شرکت خودروی اجارهای در آمریکای جنوبی، Localiza Fast را راه اندازی کرده است، یک فرایند اجاره ماشین خودپرداز از طریق یک برنامه تلفن همراه.

خدمات خود را طی یک دوره آزمون انجام شده با مشتریان انتخاب شده در اجاره ماشین در گیلانویژه Locations در فرودگاههای Confins (Belo Horizonte)، Congonhas و ارائه برنامه ی جدید اجاره ماشین پارسی رنت (سائو پائولو).

در حال حاضر به مشتریان Localiza در Porto Alegre، Brasilia، Salvador، Recife، Fortaleza، Florianopolis، ریودوژانیرو (Galeao و Santos ارائه برنامه ی جدید اجاره ماشین پارسی رنت ) و Vitoria و همچنین پایتختهای Minas Gerais و سائو پائولو در دسترس است.

این فن آوری بخشی از برنامه سرمایه گذاری اجاره ماشین در شیرازاست که حدود 10 میلیون R $ (Reals برزیلی) برای بهبود محصولات و فن آوری های جدید طراحی شده است.

Guilherme Braz، تجربه مشتری و قیمت گذاری ارائه برنامه ی جدید اجاره ماشین پارسی رنت گفت: “قبل از استقرار، ما با استفاده از چندین وسیله نقلیه از طریق یک مرحله آزمایشی رفتیم.” “ما فرآیند ایجاد همکاری با مشتریان را به عنوان راهی برای ارائه خدماتی که بیشتر به نیازهای کاربر تنظیم شده است، پذیرفته ایم. با توجه به استقبال استثنایی، Localiza Fast در حال حاضر به پایتخت های اصلی  اجاره ماشین در مشهدمی رسد و انتظار می رود که بسیار موفق باشد. ”

با تکنولوژی، مشتری می تواند بدون نیاز به رفتن از طریق میز کار ترک کند. از طریق برنامه تلفن همراه، کاربر برای اطلاع از ورود خود چک می کند. سپس برنامه به محل ماشین اشاره می کند، با جزئیات مانند تعداد فضای پارکینگ، شماره پلاک خودرو و عکس مدل انتخاب شده است. هنگامی که اجاره کننده به نقطه تعیین شده وارد می شود، دکمه “باز کردن خودرو” بر روی صفحه ظاهر می شود ارائه برنامه ی جدید اجاره ماشین پارسی رنت  که وقتی خودرو فعال می شود، خودرو به طور خودکار باز می شود. کلیدها و اسناد اجاره ای در محفظه دستکش قرار دارند.

ارائه برنامه ی جدید اجاره ماشین پارسی رنت گفت: “ارائه  اجاره ماشین در انزلیبرنامه ی جدید اجاره ماشین پارسی رنت می داند که نوآوری یک عامل کلیدی در جذب و حفظ مشتریان است.” “به همین دلیل است که ما همیشه منتظر ارائه محصولات و خدماتی هستیم که انعطاف پذیری و سادگی در اجاره اتومبیل ها را ارائه می دهند و به مشتریان خود اجازه می دهند آزادانه انتخاب و خودمختاری بیشتری داشته باشند. ابزار اجاره تمام دیجیتال قصد دارد چشم انداز اجاره ماشین را در کشور تغییر دهد و ما معتقدیم که ماشین اجاره ای تبدیل خواهد شد که یک گزینه تحرک جالب تر خواهد بود. ما می خواهیم تعجب کنیم و وفاداری مشتری را افزایش دهیم.





:: برچسب‌ها: اجاره ماشین در مشهد , اجاره ماشین در گیلان , اجاره ماشین در شیراز , اجاره ماشین در انزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: